Velkommen til Thaisilk.
Filters
Søg

Levering og returnering.

Leveringssted

Vi levere  til adresser i EU

Leveringstid

Se leveringstid ved de enkelte produkter.

Pakker bliver primært sendt med GLS eller Postnord.

Kontakt altid Thaisilk før du returnere en varer, det gør det nemmere for alle parter.  Email: info@thaisilk.dk

Der er 14 dags fuld returret på vore varer (forbrugeraftalelovens § 17). Varerne kan enten ombyttes efter ønske eller krediteres. Varen skal returneres  i den leverede emballage. Retur retten gælder fra den dag du modtager varen.

Du må gerne pakke varen ud og prøve den uden at du mister fortrydelses retten.

Hvis returneringen skyldes fejl eller mangler ved det leverede produkt dækker Thaisilk returportoen.  Ved returnering af anden årsag dækker du selv returportoen.

Ved returnering af varer bedes du vedlægge faktura eller kopi af faktura. Skriv også gerne om grunden til at du returnere varen.

Vær opmærksom på nye regler omkring returnering:

Forbrugeren skal give sælger en utvetydig erklæring om fortrydelse af købet. Det er ikke længere nok – som i dag – at lade være med at modtage eller afhente varen.

Efter levering til forbrugeren er risikoen for varens hændelige undergang overgået til forbrugeren, og forbliver hos forbrugeren, indtil den er leveret tilbage til den erhvervsdrivende. Også selvom fortrydelsesretten er udnyttet. I dag er det sælger, der har risikoen for varens hændelige undergang, når fortrydelsesretten udnyttes, jf. forbrugeraftale-lovens § 20 stk. 2.

Returvarer sendes til Thaisilk  Brunevang  111  2610  Rødovre

Reklamationsret 
Som forbruger har du 24 måneders reklamationsret på alle varer (købelovens regler). Er der fejl eller mangler ved en vare kan du kontakte Thaisilk på info@thaisilk.dk med beskrivelse af problemet. Husk at oplyse dit faktura nummer