Thaisilk handelses betingelser
1.,
Der tages forbehold for prisfejl mv. som følge af valutaændringer, krig, terror, naturkatastrofer, force majeure, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl. Der tages forbehold for udsolgte varer og udskudt leveringstid hos Thaisilks grossister.
2. Ordrebekræftelse
Vi afsender din ordre 1-2 hverdage efter bestilling
3. Priser
Alle vores priser er angivet i DKK og inklusive 25% moms. Vi afsender lagervarer så hurtigt som muligt 1-2 hverdage efter bestillingen.
Skulle der være varer som bliver udsolgt, eller af anden grund ikke kan afsendes indenfor 1-2 hverdage vil du få direkte besked om dette.
Rettidig levering forudsætter dog at PostNord/GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.
Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet uden beregning af fragtomkostningerne.
4. Fortrydelsesret
Fortryder du dit køb har du fuld returret. Varen skal dog returneres i original emballage . Du skal give Thaisilk besked om returnering senest 14 dage efter at du har modtaget varen. Varer der returneres, skal ledsages af original faktura eller kopi af faktura. Returvarer skal sendes retur senest 14 dage efter retur anodningen.
5. Reklamationsret
Thaisilk følger købeloven på alle områder.
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at Thaisilk enten kan vælge at reparere varen, at ombytte varen, at give et afslag i prisen eller at give pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres eller byttes denne vederlagsfrit.
Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.
6. Anvendelse af reklamationsretten
Varer der returneres pr. efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Thaisilk
7. Forsvarlig returnering
Alle produkter, der returneres skal være forsvarligt indpakket. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at dine rettigheder bortfalder. Vær opmærksom på, at efter de nye regler er det forbrugeren som skal bevise at en varer er returneret. Det er ligeledes din pligt at oplyse thaisilk om at du vil fortryde dit køb.
Retur varer sendse til Asilla * Brunevang 111 * 2610 Rødovre
8. Betalingsbetingelser:
Ved køb i webshoppen vil pengene først blive trukket i banken, når bestillingen bliver sendt.
Betalingen foregår via Nets og Quickpay på en sikker side, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.
9. Klage
Er du ikke tilfreds med vores service kan du klage til Forbrugerklagenævnet. Vi er kun interesseret i at have tilfredse kunder, så vi håber, at du vil rette henvendelse til os inden en evt. klage, det er nemmere for alle parter og vi vil gøre meget for at du kan blive tilfreds med din handel hos os.